Sunday, December 8, 2019

Cypherium

ICO Report #2




Cypherium Enterprise

CPH

 یک بستر قرارداد هوشمند بسیار مقیاس پذیر ، قوی ، غیرمتمرکز و Permissionless ( بدون اجازه گرفتن برای ورود از کسی یا جایی) است. استخراج در پروتکل های سنتی اثبات کار مانند بیت کوین دو عملکرد مرتبط و در عین حال مجزا را به عهده می گیرد. اول ، استخراج شامل انتخاب رهبری است که وظیفه تولید جدیدترین بلاک را بر عهده دارد. عملکرد دوم شامل تأیید داده های معامله موجود در بدنه بلاک است. با این حال ، هیچ چیز ذاتی در مورد استفاده از یک فرآیند واحد برای انجام هر دو عمل وجود ندارد. Cypherium   در حال ساختن یک hybrid blockchain  برای فراهم آوردن مقیاس پذیری مطلوب در زنجیره است.  طراحی ترکیبی Cypherium  دارای یک مکانیزم اجماع مشترک    Proof-of-Work (PoW) و HotStuff (پروتکل جدید تکرار همزمان BFT در مدل جزئی) است که می تواند هزاران تراکنش در هر ثانیه را بدون قربانی کردن عدم تمرکز انجام دهد.

 فناوری Cypherium به منظور بهبود کارایی این دو فرآیند را به دو بلاک مجزا تفکیک می کند. یک زنجیره انتخابات (Election chain) رهبران اثبات کار را برای نوشتن بلاک های جدید انتخاب می کند ، در حالی که یک زنجیره معاملات از اجماع HotStuff برای تأیید داده های معامله در آن بلاک ها استفاده می کند . Cypherium با انتخاب کمیته رای گیری برای جدا کردن PoW از فرآیند تأیید معامله ، به مقیاس پذیری بی سابقه ای دست می یابد ، پهنای باند فقط به ظرفیت گره های فردی و تأخیر محدود فقط به زمان انتشار شبکه محدود می شود.

پروژه Cypherium همچنین دارای یک ماشین مجازی Turing-complete  است که برای اجرای قراردادهای هوشمند در جاوا طراحی شده است ، ماشین مجازی Cypherium فن آوری قراردادهای هوشمند را با چهار نوآوری قابل توجه بهبود می بخشد که باعث بهبود استاندارد صنعت ماشین مجازی  Ethereum (EVM) می شود و توان بالای شبکه توانسته سرعت را به بالاتر از 5000 TPS برساند . کامل کردن بستر قرارداد هوشمند، ماشین مجازی جاوا و نهایی بودن معاملات در مقایسه با دیگر راه حل های نسل سوم مانند Algorand  ، Avalanche  ، Hashgraph  یا Conflux  .Cypherium  تنها بلاکچینی است که نوآوری های کاری فضای رمزنگاری را مورد بازنگری قرار داده و این امر Cypherium  را قادر می سازد تا توسعه قراردادهای هوشمند را دموکراتیک کرده و مانع ایجاد انسداد در بلاکچین شود.

پروژه Cypherium یکی از سازندگان اولیه HotStuff است ، الگوریتم اجماع HotStuff به دلیل اجرای آن در #Libra ، مورد توجه مجدد قرار گرفته است.HotStuff طرح های اصلی BFT را از منظر ابزار مدرن آنها دوباره بررسی می کند  و با ارائه یک الگوریتم جدید که به سه مفهوم  رای ، بلاک و ضربان سازها توجه دارد را با طرح های کلاسیک متحد می کند و نگرانی های عملی از  بلاکچین را کاهش میدهد

آنها میگویند زیرساخت های آهسته تر و متمرکز تر بلاکچین مانع تصویب تجاری سازی فناوری های توزیع شده فروشگاههای آنلاین شده است و Cypherium با ارائه یک چارچوب واقعاً غیرمتمرکز و مقیاس پذیر ، همراه با یک رابط کاربری در دسترس و بصری ، بنیادی جامع را برای توسعه دهندگان ایجاد می کند تا برنامه های پیشگامانه ای ایجاد کنند که بتواند آینده تجارت ، قانون و راه حل های سازمانی را تغییر دهد. نرم افزار Cypherium  برای دستیابی به دوام تجاری سازی با حداکثر رساندن عدم تمرکز و مقیاس پذیری بدون فدا کردن یکی برای دیگری ، طراحی شده است. بر خلاف بسیاری از زنجیره های نسل دوم و سوم که سازوکار اجماع غیر مجاز و بی اعتماد ساتوشی ناکاموتو را رها می کنند ، Cypherium بر پایه نوآوری های ارزشمند بلاکچین های قبلی ساخته شده است. مکانیسم اجماع منحصر به فرد این پلتفرم ، توان عملیاتی بی سابقه و زمان اجرای قرارداد را از طریق HotStuff فراهم می کند ، در حالی که از سیستم PoW مقاوم در برابر اسیک استفاده می کند که انتخاب گره کاملاً غیرمتمرکز را حفظ می کند.

از ویژگی های اصلی طراحی Cypherium می توان به اجماع دو زنجیره ای ، معماری فدرال  و sandboxes  جداگانه برای آزمایش و تولید قراردادهای هوشمند اشاره کرد.
همکاری با سه غول دنیای فن آوری و تجارت یعنی #IBM , #AMAZON , #GOOGLE  خود مهر تاییدی است بر اصالت این بلاکچین و ادعای Cypherium درباره خود .بلاکچین Cypherium  به عنوان یک پلتفرم با محوریت تمرکز بر مقیاس پذیری و عدم تمرکز دریچه دسترسی مشتریان Google Cloud را برای دسترسی به راه حل بلاکچین باز می کند.

این شرکت در نظر دارد از توکن Cypher (CPH)   خود برای قدرت معاملات و قابلیت های قرارداد هوشمند در برنامه های غیر متمرکز و یک سیستم پرداخت معوق استفاده کند.

فوربز نوشت : شفافیت یک ویژگی مورد نیاز در شبکه های بلاکچین است ، کاربرانی که به شبکه میپیوندند باید برای اعتماد به شبکه انگیزه بگیرند. بنابراین ، یک شبکه نیاز به شفاف سازی دارد ، کاربران باید بتوانند به کلیه اطلاعات علاوه بر کلیدهای خصوصی ، آدرس ها ونحوه پردازش معاملات در بلوک ، آزادانه اجازه دسترسی و مشاهده داشته باشند و شبکه گزارش کلیه معاملات پردازش شده توسط خود را به طور کامل به کاربران  دهد. و در بازار نمونه های مختلفی نیز وجود دارد. Cypherium یکی از شبکه های عمومی و Permission ( برای ورود نیاز به اجازه از کسی یا جایی است) برای ارائه سرعت و امنیت الگوریتم HotStuff به کاربران خود است.

 طبیعتاً ، الگوریتم HotStuff ، Permission است پروژه Cypherium  ، HotStuff را اصلاح می کند تا عمومی و Permissionless  ( برای ورود نیاز به اجازه از کسی یا جایی نیست) شود. "اجماع جدید CypherBFT Cypherium HotStuff را اصلاح کرد تا کاربران بتوانند بدون مجوز اداری مرکزی وارد بلاکچین شوند و این شبکه را کاملاً غیرمتمرکز و Permissionless   می کند. البته ، کاربران کلیدهای خصوصی خود را کنترل می کنند ، به صورت مستقل معامله می کنند و آزادانه به هم پیوند میخورند.

 بلاکچین Cypherium  بطور مشخص از چند طریق به استحکام شبکه اصلی اضافه می کند. ابتدا ، به جای پرداخت حق عضویت ، اعضای شرکت می توانند سکه های CPH را برای قدرت رای گیری در یک کنسرسیوم بلاکچین نگه دارند. این باعث افزایش CPH در ورای شبکه اصلی می شود و یک رابطه همزیستی ایجاد می کند که در آن کاربران بلاکچین خصوصی در شبکه های عمومی سهم دارند و بالعکس. ثانیا ، تصدی شرکتی گواهی بر سرعت و کارآیی فناوری زیربنایی شبکه است. سوم ، سکه های CPH  که زنجیره های خصوصی را دارند می توانند به عنوان واسطه برای مبادلات مورد استفاده قرار گیرند ، که هدفی مشابه با XRP Ripple را ارائه می دهد. این باعث افزایش نقدینگی عمومی در فضای رمزنگاری می شود ، زیرا کاربران خصوصی و کنسرسیوم بلاکچین را به حفظ سهم در دارایی های دیجیتال ترغیب می کند. سرانجام ، زنجیره Cypherium Enterprise می تواند در نهایت به عنوان یک راه حل Layer 2 مانند شبکه لایتنیتگ بیت کوین ، که به زنجیره عمومی متصل است ، کمک کند تا بتواند به کل مقیاس اکوسیستم کمک کند.


مزایا
- کاهش تهدیدات امنیتی. با وجود فناوری پیشرفته ، احتمال حمله به سیبیل و 51٪ تقریبا غیرممکن می شود.
- انتظار کمتر با استفاده از بلاکچین دوگانه ، کاربران دیگر نیازی به انتظار برای تأیید معاملات ندارند.
- بسیار مقیاس پذیر است. مکانیزم اجماع PoW و HotStuf هزاران تراکنش را در هر ثانیه امکان پذیر می کند و این پلتفرم را منحصر به فرد می کند.
- کمترین هزینه برای قراردادهای هوشمند
- به این علت که اندازه بلوک ثابت نیست پردازش ها سریع تر و قابل انعطاف تر میشود و تراکنش اجازه می دهد تا فناوری مقیاس گذاری شود.

IMO
توکن Cypherium  قراره به صورت IMO  در سال جاری راه اندازی شود یعنی به کاربران نرم افزار اجازه می دهد تا به منظور بهره برداری از فناوری خود ، سکه های CPH  را مستقیماً از شبکه خریداری کنند.
از محاسن IMO  اینست که بر خلاف ICO  در فناوری ای که قبلاً با موفقیت تحویل داده شده است سرمایه گذاری میکنند و هرکسی که علاقه مند به خرید سکه های باشد می تواند سرعت ، توان و نوآوری شبکه را تجربه کند سپس اقدام به خرید توکن کند

Team Reserve : 3.5 B
1ST Round PreSale : 0.4 B
2nd Round PreSale : 0.4 B
Advisor : 0.2 B
Ecosystem : 2 B
Public Sale : 0.3 B
Miner : 3.5 B – 10 years
TOTAL : 10.3 B

B4B4K


https://t.me/Bobiiiiii

No comments:

Post a Comment